پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماری ارشددانلود پایان نامه معماری داخلیدانلود پایان نامه معماری رایگاندانلود پایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری کارشناسی ارشددانلود رساله معماریدانلود رساله معماری کارشناسیرساله معماری رایگانرساله معماری کارشناسی

دانلود رساله اندیش سرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله اندیش سرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :B 1

چکیده:

دانلود رساله اندیش سرای کودک

در سالهای اخیر، جمعیت زیاد کودکان در ایران، سبب توجه ویژه به مسأله آموزش و فضاهای آموزشی و پرورشی کودکان شده و مسأله کیفیت طراحی فضاهای آموزشی اهمیتی ویژه یافته است. پرورش بسیاری از توانایی‌های انسان از دوران کودکی آغاز می‌شود؛ پرورش قدرت تخیل و خلاقیت نیز در دوره کودکی شکل می‌گیرد. طراحی فضاهای ویژه کودکان از آن جهت اهمیت دارد که در سنین 3 تا 6 سالگی تخیل کودک جنبه عملی پیدا می‌کند. در طول این سال‌ها، کودک از محیط تأثیر بیشتری می‌گیرد. حال آنکه فضاهای مذکور در ایران، مناسب کودکان طراحی نشده است.

در ادامه با سایت آرک دی ال همراه باشید تا پایان نامه اندیش سرای کودک تقدیم شما عزیزان گردد.

رساله معماری

بیشتر مهدکودک‌ها در فضاهای مسکونی و حتی آپارتمان‌ها قرار دارند که با نقاشی و رنگ آمیزی، ظاهراً به محیطی کودکانه تبدیل شده‌اند. با توجه به آنچه گفته شد هدف اصلی پژوهش حاضر، دست یابی به ایده‌های موثر در طراحی فضاهای آموزشی و تفریحی (اندیش سرا) کودکان 3 تا 6 ساله ایرانی با رویکرد خلاقیت و ارتقاء رشد فکری آنان است تا با به کارگیری ایده‌های حاصل در طراحی فضاهای مخصوص کودکان، انگیزش کودک برای بازی ارتقاء یابد، قدرت تخیل و کنجکاوی او افزایش یابد و خلاقیت او پرورش پیدا کند. از آنجایی که در مرحله‌ی اول می بایست ایده ها و الگوها را استخراج کرده و سپس به منظور طراحی اندیش سرای کودک آنها را به کار گرفت، اطﻼعات با استفاده از روش توصیفی- تحلیلی جمع‌آوری، دسته بندی و تجزیه تحلیل شده‌اند.

دانلود رساله اندیش سرای کودک

عوامل متعددی می‌تواند بر پرورش خلاقیت و ارتقاء رشد فکری کودکان تاثیر گذار باشد که پس از جمع‌آوری اطلاعات از اسناد و مدارک موجود مربوطه و مشاهده و مصاحبه به اصولی برای طراحی اندیش سرای کودک رسیدیم و ایده های اصلی طرح بر پایه ی این مفاهیم در نظر گرفته شده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله اندیش سرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:178
  • حجم فایل:22مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله معماری اندیش سرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله اندیش سرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله اندیش سرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.