پلان موزه ایرانیپلان موزه خارجیتحلیل پلان موزهدانلود نمونه موردی موزهنقد و بررسی موزهنمونه تطبیقی موزهنمونه موردی موزهنمونه موردی موزه ایرانینمونه موردی موزه خارجی

پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ روسیه

پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ روسیه

کد محصول:M 14

موزه‌ی آرمیتاژ که با نام موزه ارمیتاژ نیز شناخته می‌شود، با سه میلیون اثر هنری، یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های جهان و از قدیمی‌ترین نگارخانه‌های هنری و موزه‌های تاریخ و فرهنگ بشری به‌شمار می‌رود.در ادامه با سایت آرک دی ال همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ روسیه تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

مجموعه‌ی عظیم آرمیتاژ در ۶ بنا به نمایش گذاشته شده‌ است. بنای اصلی، کاخ زمستانی نام دارد و در گذشته محل سکونت رسمی تزار‌های روسیه بوده‌ است. از جمله هنرمندانی که آثارشان از نقاط قوت این موزه محسوب می‌شوند می‌توان به میکل‌ آنژ، لئوناردو داوینچی، پیتر پل روبنس، آنتونی فان دیک، رامبرانت، آگوست رودن، کلود مونه، پل سزان، ونسان ون گوگ، پل گوگن و پابلو پیکاسو اشاره کرد.

پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ روسیه

سبک معماری موزه

در ساخت موزه آرمیتاژ از سبک های مختلف معماری استفاده شده است که اصلی ترین سبک معماری، سبک باروک است. سبک باروک به روش معماری اروپایی گفته می شود که هدف اصلی در این سبک تعبیه فضایی کلی در مرکز با فضاهای فرعی منظم همراه با نمای ورودی یک بنا است. در این سبک از پیکر تراشی بیشتر به دلیل ایجاد حس بصری استفاده می شود. سبک باروک متعلق به کشور ایتالیاست ولی در موزه آرمیتاژ نیز استفاده گردیده است. موزه آرمیتاژ دارای ۴۶۰ اتاق و بیش از ۳ میلیون اثر هنری است و با موزه های مشهور دنیا در حال رقابت است. در State Hermitage Museum اشیایی اعم از عتیقه جات و وسایل قرن بیستم را تماشا خواهید کرد، همچنین آثار باارزشی از کشورهای باستانی مثل مصر، یونان، رم، هند و ایران در این موزه نگهداری می شوند.

پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ روسیه

بخش های مختلف موزه

موزه آرمیتاژ از شش ساختمان تاریخی در میدان کاخ تشکیل شده است، عبارتند از کاخ زمستانی، آرمیتاژ کوچک، آرمیتاژ قدیمی، آرمیتاژ جدید و تئاتر آرمیتاژ.

کاخ زمستانی جزو ساختمان‌ هایی است که اکثر خاندان رومانف بعد از کاترین کبیر در اینجا زندگی می کردند. این کاخ با صدها اتاق طراحی زیبایی دارد که تا به امروز دست نخورده باقی مانده است و این قسمت برای بازدید عموم باز است، البته بازدید از موزه آرمیتاژ به مدت یک صد سال برای مردم عادی امکان ‌پذیر نبوده است.

در داخل تالارهای شگفت انگیز موزه آرمیتاژ گویی به دوران امپراطوری برگشته اید؛ بالا رفتن از پله های باشکوه با فرش قرمز مخملی مشهور گالا مزین شده است و با تماشای تندیس ها، آینه های بزرگ، نقاشی های سقفی، حکاکی های روی مرمر مدهوش خواهید شد، گویی به مهمانی باشکوهی دعوت شده اید، مهمانی که امکان ندارد در طول عمرتان دعوت شوید.

پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ روسیه

بیش از 3 میلیون اثر هنری نگهداری شده در این موزه فقط یک سوم آن به نمایش در آمده است و این مجموعه شامل نقاشی نیست، بلکه می توانید مجسمه های عتیقه، هنرهای قرون وسطی، طلا و جواهرات و سکه های قرن ۱۸ و ۱۹ از کشورهای دیگر را ببینید. یک قسمت نیز به طور اختصاصی برای نگهداری آثار هنری روسیه در نظر گرفته شده است. همچنین کالسکه های امپراتوری با نقش های طلاکاری برجسته، صندلی های روکش مخمل قابل بازدید هستند. شاید برایتان جالب باشد که ست شخصی ابزار پزشکی پیتر اول و پرتره های خاندان رومانف نیز برای تماشا در معرض دید قرار داده اند.

پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ روسیه

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ روسیه،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:56
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل پلان موزه,پلان موزه ایرانی,پلان موزه خارجی,نمونه موردی موزه,پاورپوینت نمونه موردی موزه,نمونه تطبیقی موزه,نقد و بررسی موزه,دانلود نمونه موردی موزه,نمونه موردی موزه ایرانی,نمونه موردی موزه خارجی,

پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ روسیه،پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ روسیه،پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.